Η ανακοίνωση έγινε στη διάρκεια της συνάντησης εργασίας που είχαμε στο γραφείο μου με την Υφυπουργό Τουρισμού, Άννα Καραμανλή @annakaramanli – η οποία βρέθηκε στην Καστοριά στο πλαίσιο των Δ΄ Καραβαγγελείων – και με εκπροσώπους του Συνδέσμου Ξενοδόχων και του Συλλόγου Χιονοδρομίας – Ορειβασίας.
Οι εκπρόσωποι των φορέων εξέθεσαν στην Υφυπουργό όλα τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στην ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή. Τέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις, όπως η υλοποίηση ενός προγράμματος τύπου West Macedonia Pass, η ενίσχυση της καμπάνιας του ορεινού τουρισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, η στοχευμένη προβολή της περιοχής σε αγορές των Βαλκανίων, η παρουσία σε εξειδικευμένες εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού, καθώς και η βελτίωση της προσβασιμότητας με αλλαγές και ενίσχυση των αεροπορικών συνδέσεων, ώστε να αυξηθούν οι επισκέψεις και οι διανυκτερεύσεις.

Η Υφυπουργός επεσήμανε ότι στόχος του Υπουργείου είναι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη με μέτρο και ισορροπία και η ανάδειξη λιγότερο προβεβλημένων προορισμών, ώστε τα οφέλη να επιστρέφουν στις τοπικές κοινωνίες. Παράλληλα, δεσμεύθηκε για συνάντηση με την Πρόεδρο του ΕΟΤ, με αντικείμενο την περαιτέρω ενίσχυση της προβολής της Καστοριάς.
Ευχαριστώ θερμά την Υφυπουργό Τουρισμού, και καλή φίλη, Άννα Καραμανλή για το έμπρακτο ενδιαφέρον της και τη συνεργασία.
Σταθερά δίπλα σε προσπάθεια όλων των επαγγελματικών κλάδων της ακριτικής μας περιοχής για την ανάδειξη των δίκαιων αιτημάτων τους και την εξεύρεση των καλύτερων δυνατών λύσεων. Η Καστοριά μπορεί και πρέπει να είναι προορισμός 365 ημέρες τον χρόνο, με ανάδειξη του μοναδικού φυσικού περιβάλλοντος και του πλούσιου πολιτιστικού και θρησκευτικού αποθέματος του τόπου μας. Συνεχίζουμε δυνατά!








