Την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτά του έκοψε το Νεανικό Χορευτικό Τμήμα της «Μύησις» Ομίλου Πολιτιστικής Ανάπτυξης Καστοριάς, σε μια εκδήλωση γεμάτη ζωντάνια, χαμόγελα και αισιοδοξία για τη νέα χρονιά.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα, με τα μέλη του νεανικού τμήματος να υποδέχονται το νέο έτος με χορό, χαρά και θετική διάθεση, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική παρουσία του συλλόγου στον χώρο του πολιτισμού.

Ο Όμιλος εύχεται σε όλα τα μέλη καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη όμορφες στιγμές, πολιτιστικές δράσεις και επιτυχίες.
Μύησις Όμιλος Πολιτιστικής Ανάπτυξης Καστοριάς








