Η κυρία Ευθυμία Ηλιοπούλου ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή και ορκίστηκε χθες, λαμβάνοντας το διδακτορικό της δίπλωμα με “άριστα” από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Τίτλος της διδακτορικής διατριβής: «Προσδιοριστικοί παράγοντες υιοθέτησης στρατηγικών βιωσιμότητας, οι επιδράσεις τους στις επιχειρησιακές αποδόσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών».
Με επιστημονική ωριμότητα, αναλυτική σκέψη και ερευνητική συνέπεια, η κ. Ηλιοπούλου διερεύνησε ένα εξαιρετικά επίκαιρο και κρίσιμο ερευνητικό πεδίο, αυτό της βιωσιμότητας και της στρατηγικής των επιχειρήσεων, αναδεικνύοντας τη σύνθετη αλληλεπίδραση μεταξύ επιχειρησιακών πρακτικών, οικονομικών επιδόσεων και καταναλωτικής συμπεριφοράς.
Η διδακτορική της διατριβή προσεγγίζει το ζήτημα της βιώσιμης ανάπτυξης με διεπιστημονικό τρόπο, συνδέοντας την οικονομική θεωρία με τη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική και τις κοινωνικές προεκτάσεις της, προσφέροντας πολύτιμα συμπεράσματα τόσο για την ακαδημαϊκή κοινότητα όσο και για τον κόσμο των επιχειρήσεων και της χάραξης πολιτικής.
Με αφοσίωση, επιμονή και επιστημονική ευαισθησία, η Ευθυμία έθεσε γερές βάσεις για τη μελλοντική της ερευνητική και επαγγελματική πορεία, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον διάλογο γύρω από τη βιωσιμότητα, την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και τον ρόλο του σύγχρονου καταναλωτή.
Θερμά συγχαρητήρια από όλους εμάς στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών!
Ευχόμαστε πολλές πολλές επιτυχίες και στο μέλλον.
Με χαμόγελα, γνώση και όραμα,
στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας!









