Δωρεάν ρεύμα για 1 χρόνο σε κατοίκους της Δυτικής Μακεδονίας; Σχέδιο που συζητείται
Ενεργειακή στήριξη σε περιοχές μετάβασης – Τι εξετάζεται
Ένα σενάριο που ήδη έχει αρχίσει να προκαλεί έντονο ενδιαφέρον φαίνεται να βρίσκεται στο τραπέζι για τη Δυτική Μακεδονία, με επίκεντρο την ενεργειακή στήριξη των κατοίκων.
Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες, εξετάζεται η παροχή δωρεάν ηλεκτρικού ρεύματος για διάστημα έως και ενός έτους σε νοικοκυριά της περιοχής, στο πλαίσιο μέτρων ενίσχυσης μετά την ενεργειακή μετάβαση.
Το σχέδιο, όπως αναφέρεται, θα μπορούσε να αφορά:
- μόνιμους κατοίκους της Δυτικής Μακεδονίας
- ευάλωτα νοικοκυριά
- περιοχές που επηρεάστηκαν περισσότερο από την απολιγνιτοποίηση
Παράλληλα, γίνεται λόγος για αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων και ειδικών προγραμμάτων στήριξης, με στόχο την ελάφρυνση των ενεργειακών βαρών των πολιτών.
Η συζήτηση γύρω από τέτοιου είδους μέτρα έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα, καθώς η ενεργειακή κρίση και οι αυξημένες τιμές συνεχίζουν να επηρεάζουν σημαντικά τα νοικοκυριά.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, ενώ πηγές αναφέρουν ότι πρόκειται για ένα σενάριο που βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο διερεύνησης.
Αν τελικά προχωρήσει, θα πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά μέτρα στήριξης των τελευταίων ετών για την περιοχή.
😄Reveal – Καλή Πρωταπριλιά!
Καλή Πρωταπριλιά! 😄
Το παραπάνω αποτελεί φανταστικό σενάριο και δεν ανταποκρίνεται σε πραγματικά δεδομένα – αν και πολλοί θα το θέλαμε!
«Αν ίσχυε… θα άλλαζε κάτι στην καθημερινότητά σου;»








