Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΕξελίξειςΕκπαίδευσηΤρίτη ημέρα της επιμόρφωσης στο Διαπιστευμένο Σχέδιο Erasmus της Περιφερειακής Διεύθυνσης Eκπαίδευσης...

Τρίτη ημέρα της επιμόρφωσης στο Διαπιστευμένο Σχέδιο Erasmus της Περιφερειακής Διεύθυνσης Eκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: «Managing Diverse Classroom»

Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα

Τρίτη ημέρα της επιμόρφωσης στο Διαπιστευμένο Σχέδιο Erasmus της Περιφερειακής Διεύθυνσης Eκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: «Managing Diverse Classroom»

????Διαπιστευμένο Σχέδιο Κινητικότητας ΚΑ1 Σχολική Εκπαίδευση 20222, 2022-1-EL01-KA121-SCH-000067680

‼️ Αποτελεσματικοί κανόνες, αντιμετώπιση δύσκολων συμπεριφορών

“Τρίτη ημέρα της επιμόρφωσης στο Διαπιστευμένο Σχέδιο Erasmus της Περιφερειακής Διεύθυνσης Eκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: «Managing Diverse Classroom».

Η μέρα σήμερα ξεκίνησε με δράσεις εξαιρετικού ενδιαφέροντος. Πώς είναι να έχεις δυσλεξία; Πώς είναι να έχεις δυσκολίες στην όραση, στην κίνηση, στην ακοή; Πώς θα μπορέσουμε να καταλάβουμε πώς νιώθει ένας άνθρωπος, ένας μαθητής με διάσπαση προσοχής;

Βάλτε ένα γάντι κουζίνας και γράψτε ένα κείμενο στο πληκτρολόγιο για να δείτε πώς όσα για κάποιον είναι δεδομένα, δεν είναι για μαθητές με δυσκολίες στη λεπτή κινητικότητα. Προσπαθείστε να αντιγράψετε ένα κείμενο όταν γύρω υπάρχουν ηχητικές παρεμβολές που αποσυντονίζουν. Κλείστε τα μάτια σας και κινηθείτε στον χώρο. Είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει ένα παιδί με διαφορετικό τρόπο σκέψης ή λειτουργίας να κατακτήσει.

Στο δεύτερο μέρος της επιμόρφωσης έγινε σαφής η διαφορά μιας δυναμικής εκπαιδευτικής διαδικασίας που πιστεύει στην εξέλιξη των δεξιοτήτων μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες (growth minded) και μιας παγιωμένης αντίληψης για νοοτροπίες, στάσεις και δεξιότητες που δεν επιδέχονται αλλαγών και βελτιώσεων (fixed minded). Ο στόχος δεν είναι πλέον να δοθούν γενικότερα κίνητρα στα παιδιά αλλά να βρεθούν συγκεκριμένοι τρόποι που θα βοηθήσουν έναν μαθητή να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που έχει, να γίνει ενεργό μέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και να φτάσει εκεί που μπορεί. Μηνύματα της ημέρας είναι ότι:

✔️ Τα λάθη είναι ευκαιρίες μάθησης.

✔️ Κάνουμε την πρόκληση κανονικότητα.

✔️ Αν ο μαθητής δεν ξέρει κάτι, είναι που δεν το έχει μάθει ακόμα.

Άρα οι δάσκαλοι θα είμαστε σαν καλοί γυμναστές δίπλα στους μαθητές γιατί «the brain is a muscle that needs to grow…»

Τέλος τρίτης ημέρας….”

Κείμενο: Νίτσα Χριστοφόρου, εκπαιδευτικός ΠΕ02 στο 3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας


Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα
RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments