Γεμάτη αίθουσα. Επιχειρηματίες που δεν ήρθαν απλώς να ακούσουν, αλλά να ρωτήσουν, να προβληματιστούν, να διεκδικήσουν.
Η νέα Δράση Ενδυνάμωσης ΜμΕ δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα.
Είναι μια ευκαιρία για να στηριχθούν πραγματικά οι επιχειρήσεις της περιοχής μας στη δύσκολη περίοδο της Μετάβασης.
Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο:
Η αγορά της Καστοριάς θέλει να μείνει όρθια.
Θέλει να επενδύσει.
Θέλει να παλέψει.
Η Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση δεν μπορεί να γίνει χωρίς τις επιχειρήσεις.
Και ως Επιμελητήριο θα συνεχίσουμε να πιέζουμε ώστε τα εργαλεία που δίνονται να είναι ουσιαστικά, ρεαλιστικά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες της τοπικής οικονομίας.
Συνεχίζουμε.
Μπάμπης Καραταγλίδης – Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καστοριάς








