Θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 19 Φεβρουαρίου στον δρόμο που συνδέει την Κορησό με την Ιερά Μονή Αγίου Νικολάου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΡΤnews, το όχημα που οδηγούσε ηλικιωμένος άνδρας, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, εξετράπη της πορείας του, βγήκε εκτός δρόμου, ανετράπη και κατέληξε πάνω σε δέντρα.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της Ελληνική Αστυνομία, του ΕΚΑΒ, καθώς και κλιμάκιο της Πυροσβεστική Υπηρεσία Ελλάδας για τον απεγκλωβισμό του οδηγού.
Οι διασώστες ανέσυραν τον ηλικιωμένο άνδρα χωρίς τις αισθήσεις του και, παρά τις προσπάθειες ανάνηψης, διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται από το αρμόδιο Τμήμα Τροχαίας.









