Πολιτιστικός και Επιμορφωτικός Σύλλογος Κορησού “Ο Άγιος Διονύσιος”.
Ευχαριστήριο μήνυμα:
Στον απόηχο της χθεσινής 2ης χορωδιακής συνάντησης που διεξήχθη στο χωριό μας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για την παρουσία τους και να συγχαρούμε θερμά για τις ερμηνείες τους:
• τη χορωδία βυζαντινής, εκκλησιαστικής και παραδοσιακής μουσικής της Ι.Μ. Καστοριάς και τον μαέστρο της κ. Γιώργο Αποστολίδη
• την παιδική χορωδία του Συλλόγου Γυναικών Μεσοποταμίας και την μαέστρο της κα. Ναταλία Σέροβα
• τη χορωδία “Μελωδική Συμφωνία” και την μαέστρο της κα. Ναταλία Σέροβα
• τη χορωδία Βουνιατάδων Κέρκυρας και τον μαέστρο της κ. Σπύρο Μπόχαλη
Θερμές ευχαριστίες και σε όλους σας για την παρουσία σας. Ελπίζουμε να περάσατε ένα όμορφο μουσικό βράδυ.
Σύντομα θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις και για τις επόμενες δράσεις μας.









