Με απόφαση της Υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνας Μιχαηλίδου, η Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς συμπεριλαμβάνεται πλέον επίσημα στις περιοχές που συμμετέχουν στον Πρόγραμμα Μετεγκατάστασης.
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για να ενισχύσει ουσιαστικά τις ακριτικές περιοχές και να δώσει κίνητρα σε ανθρώπους να επιστρέψουν στον τόπο τους, να αξιοποιήσουν την περιουσία τους ή ακόμη και να εγκατασταθούν σε μια περιοχή που επιλέγουν για την ποιότητα ζωής της.
Όπως δήλωσε η Βουλευτής Μαρία Αντωνίου, «πρόκειται για μια εξέλιξη ουσιαστικής σημασίας, που ενδυναμώνει την ακριτική μας περιοχή – με τα ιδιαίτερα γεωγραφικά χαρακτηριστικά- και ανοίγει νέους δρόμους ανάπτυξης.
»Είχα ήδη ζητήσει από την κυβέρνηση, τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ Θανάση Κοντογεώργη και την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου να εξετάσουν την αναγκαιότητα αυτής της παρέμβασης, προκειμένου να προσελκύσουμε νέες οικογένειες, αλλά και να στηρίξουμε όσους επιθυμούν να επιστρέψουν και να “χτίσουν” ξανά τη ζωή τους στην ιδιαίτερη πατρίδα τους.
»Με πρωτοβουλία της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, κάθε ελληνική οικογένεια που θα επιλέξει να εγκατασταθεί στην Καστοριά, θα λάβει έως 10.000€, χωρίς κανέναν εισοδηματικό περιορισμό.
»Είναι ένα καθοριστικό βήμα για να ανακτήσουμε πληθυσμιακή δυναμική, να ενισχύσουμε την τοπική κοινωνία και να δώσουμε νέα προοπτική στον τόπο μας. Η Καστοριά μας δεν μένει πια στο περιθώριο — περνά στην πρώτη γραμμή της αναγέννησης, όπως της αξίζει!»












