Ο Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, είχε τη χαρά να συνεργαστεί με τον Βουλευτή κ. Αμυρά, από τη θέση που κατείχε ως Υφυπουργός Περιβάλλοντος.
Η καλή σχέση και συνεργασία των δυο θα συνεχιστεί, όπως διαβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια της συζήτησης μεταξύ τους.