Στην τελετή αποφοίτησης της 90ης Εκπαιδευτικής Σειράς Δόκιμων Πυροσβεστών στη Σχολή της Πτολεμαΐδας -που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος Αντιστράτηγου Θεόδωρου Βάγια και του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Νίκου Παπαευσταθίου- παραβρέθηκε η Βουλευτής Καστοριάς Μαρία Αντωνίου.

Όπως δήλωσε η Μαρία Αντωνίου μετά το πέρας της τελετής, «οι νέοι πυροσβέστες εντάσσονται σε ένα Σώμα που αποτελεί σύμβολο αυταπάρνησης και προσφοράς. Με επαγγελματισμό και ψυχραιμία, βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την αντιμετώπιση κάθε κρίσης. Θερμά συγχαρητήρια στους αποφοίτους και τις οικογένειές τους. Σεβασμός και ευγνωμοσύνη στο Πυροσβεστικό Σώμα!».








