Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2024 η εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας του συλλόγου δρομέων οδοιπόρων Εορδαίας με τεράστια επιτυχία, καθώς η παρουσία μελών και φίλων του συλλόγου μας ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Ο πάτερ Αθανάσιος Βλαχοδήμος, μέλος του συλλόγου μας, ευλόγησε την πίτα.
Βραβεύτηκαν οι Ανδρεόπουλος Παύλος
και Αρβανίτης Νικόλαος
ως οι μικρότεροι αθλητές του συλλόγου δρομέων οδοιπόρων Εορδαίας, η Καραμπίκα Χριστίνα
για τις επιτυχίες της και την πολύχρονη παρουσία της στο σύλλογο και ο Λαζαρίδης Κωνσταντίνος
για τους τερματισμούς του σε υπερμαραθωνίους και για την πολυετή συμμετοχή του στο σύλλογο.

Επίσης, μοιράστηκαν πλούσια δώρα σε 16 τυχερούς με κλήρωση. ![]()
Ευχαριστούμε θερμά όλες και όλους για την παρουσία τους!![]()
Μας γεμίσατε με κουράγιο και δύναμη, ώστε να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυνατά! ![]()









