Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΔυτική ΜακεδονίαΔιαπιστευμένο Σχέδιο Κινητικότητας ΚΑ1 Σχολική Εκπαίδευση

Διαπιστευμένο Σχέδιο Κινητικότητας ΚΑ1 Σχολική Εκπαίδευση

Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα

Διαπιστευμένο Σχέδιο Κινητικότητας ΚΑ1 Σχολική Εκπαίδευση

Διαπιστευμένο Σχέδιο Κινητικότητας ΚΑ1 Σχολική Εκπαίδευση 20222, 2022-1-EL01-KA121-SCH-000067680

“Δεύτερη ημέρα της επιμόρφωσης στο Διαπιστευμένο Σχέδιο Erasmus της Περιφερειακής Διεύθυνσης εκπαίδευσης Κοζάνης με θέμα: «Managing Diverse Classroom». Το σημερινό θέμα: «Κίνητρα, Πολιτισμική ποικιλομορφία: Προκλήσεις και ευκαιρίες, διαπολιτισμική ικανότητα».

• Το πρόγραμμα ξεκίνησε με το «βάζο της ευγένειας» μια διαδικασία δημιουργίας θετικών συναισθημάτων και διάθεσης στην τάξη.

• Δεύτερη δραστηριότητα ήταν η διαχείριση της διαφορετικότητας σε μια τάξη. Στόχος είναι όχι μόνο ο συγκερασμός των διαφορετικών τάσεων αλλά και η καλλιέργεια όλων των θετικών στοιχείων που μπορούν να προκύψουν από μια τέτοια συνύπαρξη.

• Η τρίτη δραστηριότητα είχε να κάνει με τους τρόπους ενίσχυσης της διαφορετικότητας. Έγινε συζήτηση αναφορικά με τις τεχνικές που μπορούν να εφαρμοστούν στην τάξη, προκειμένου οι μαθητές να αποδεχτούν και να ωφεληθούν από το διαφορετικό.

• Εργαστήκαμε πάνω σε μεθόδους που θα βοηθήσουν τους μαθητές να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα των άλλων και θα συνειδητοποιήσουν τη διαφορετική ερμηνεία τους.

• Δουλέψαμε πάνω σε τεχνικές που δίνουν κίνητρα στους μαθητές μας να βελτιώσουν τη συμπεριφορά τους, να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους και να συνυπάρξουν πιο αρμονικά μεταξύ τους.

• Τέλος επικεντρωθήκαμε στο να ξεχωρίζουμε την άποψη από τα συναισθήματα, την κατάθεση γεγονότων από την κρίση μας γι’ αυτά και στο πώς ελέγχοντας την άποψη και τα συναισθήματά μας θα έχουμε καλύτερο έλεγχο της τάξης και θα βοηθήσουμε τους μαθητές μας.”

Κείμενο: Νίτσα Χριστοφόρου, εκπαιδευτικός ΠΕ02 στο 3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας


Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα
RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments