Δήλωση του Τομεάρχη Υγείας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτή Αχαΐας, Ανδρέα Παναγιωτόπουλου
«Από τα ΤΕΠ με ‘‘βραχιολάκι’’ στην καφετέρια…»
Ο κ. Γεωργιάδης για να διαφημίσει το «περιβόητο», αλλά προβληματικό όπως αποδεικνύεται στην πράξη, «βραχιολάκι» στα νοσοκομεία, είπε σήμερα σε τηλεοπτική εκπομπή ότι ο ασθενής μέχρι να έρθει η σειρά του, την οποία έχει δει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που συνδέεται με το «βραχιολάκι», μπορεί να πάει για έναν καφέ.
Πρώτον, να υπενθυμίσουμε στον λαλίστατο υπουργό ότι δεν έχουν όλοι οι ασθενείς τη δυνατότητα είτε λόγω δεξιοτήτων είτε λόγω τεχνολογίας των κινητών τους να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή, και δεύτερον, έτσι όπως έχει καταντήσει την οικονομία της χώρας η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, τα λεφτά δεν περισσεύουν ούτε για καφέ. Και το πιο σημαντικό: οι άνθρωποι που φτάνουν στο νοσοκομείο και τα ΤΕΠ, σε όποια «βαθμίδα» κι αν διαγνωστεί η περίπτωσή τους, δεν πάνε για να πιούν το καφεδάκι τους…
Τέλος, επειδή είπε ότι επισκέφτηκε το Ισραήλ για να δει πώς λειτουργεί το σύστημα, ο κ. Γεωργιάδης, που «ξε-αρνήθηκε» το Ολοκαύτωμα για να είναι υποψήφιος αρχηγός της ΝΔ, δεν βρήκε ως υπουργός Υγείας κράτους-μέλους της Ε.Ε. ούτε μια λέξη να πει για τη γενοκτονία του Παλαιστινιακού Λαού, όταν η κυβέρνηση Νετανιάχου έχει ισοπεδώσει τα νοσοκομεία στη Γάζα και προκαλεί λιμό και μια άνευ προηγουμένου ανθρωπιστική τραγωδία.









