Επιμορφωτική Διημερίδα, B’ Μέρος
Διαπιστευμένο Σχέδιο Κινητικότητας 2022-1-EL01-KA121-SCH-000067680
Δραστηριότητα: Προσκεκλημένοι Εμπειρογνώμονες (Invited experts)
Θέμα: Συμπεριληπτική εκπαίδευση και διαφοροποιημένη διδασκαλία
Την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε το Β’ μέρος της Επιμορφωτικής Διημερίδας από τις
Δρ Nikleia Eteokleous , Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Frederick, προέδρο της Επιτροπής Εξ’ Αποστάσεως Μάθησης και συν-ιδρύτρια της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου, και
Δρ Nansia Kyriakou , Λέκτορα στο Πανεπιστήμιο Frederick και συντονίστρια του Διαπανεπιστημιακού μεταπτυχιακού προγράμματος “Διαπολιτισμικές Σπουδές και η Ελληνική ως 2η/ξένη γλώσσα”
Κατά τη διάρκεια του Β’ μέρους του εργαστηρίου πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του χρηματοδοτούμενου ερευνητικού προγράμματος, Reinventing Mainstream Classroom, Erasmus+, KA2 (RE.MA.C.), επεξηγήθηκε το μικτό μοντέλο περιστροφής, το οποίο αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου καθώς και το πώς υλοποιούνται οι έννοιες της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης μέσα από το εν λόγω μοντέλο. Το μικτό μοντέλο περιστροφής και το πρότυπο εφαρμογής του μοντέλου λαμβάνουν υπόψη τα ακόλουθα: (α) τα επίπεδα γλωσσομάθειας, (β) τις γλωσσικές δεξιότητες που αναμένεται να αναπτυχθούν, (γ) τα μαθησιακά αποτελέσματα (βάσει της ταξινομίας του Bloom), (δ) τις ικανότητες που αναπτύσσονται με βάση το μοντέλο της Laurillard και (ε) το πλαίσιο αναφοράς ικανοτήτων για δημοκρατικό πολιτισμό του Συμβουλίου της Ευρώπης (Democratic Culture of Council of Europe Framework). Για την εφαρμογή του μοντέλου γίνεται αξιοποίηση ποικίλων ψηφιακών τεχνολογιών, οι οποίες ενσωματώνονται στις πλατφόρμες REMAC Lab, Milage+ Platform καθώς και μέσω του αποθετήριου REMAC. Στο τελευταίο μέρος της παρουσίασης πραγματοποιήθηκε παρουσίαση των κριτηρίων αξιολόγησης που αξιοποιήθηκαν από τις πέντε συμμετέχουσες χώρες, στην προσπάθεια χαρτογράφησης διαθέσιμου εκπαιδευτικού υλικού αλλά και ψηφιακών πλατφόρμων ως προς τη διαπολιτισμική τους ταυτότητα αλλά και ως προς την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων που προωθούνται δια μέσου αυτών. Το 2ο μέρος ολοκληρώθηκε με βιωματικές δραστηριότητες αξιοποιώντας το αποθετήριο REMAC.
Ευχαριστούμε θερμά τη διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 19ου Δ.Σ. Κοζάνης για τη φιλοξενία και την υποστήριξη.