Σκακιστικοί σχολικοί αγώνες στην Πτολεμαΐδα
Την Κυριακή 12 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν σκακιστικοί σχολικοί αγώνες στην Πτολεμαΐδα, στα πλαίσια του 15ου σχολικού πρωταθλήματος σκακιού Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.
Στους αγώνες, διάρκειας επτά ωρών, συμμετείχαν 23 μαθητές και μαθήτριες, αποκομίζοντας μετάλλια και προκρίσεις σε διάφορες κατηγορίες.
Από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας «Θεόδωρος Κάστανος» διακρίθηκαν με μετάλλια:
• Μελπομένη Δημητρίου, μαθήτρια της Α΄ τάξης, 3η θέση
• Ελισάβετ Βελλιάνη, μαθήτρια της Β΄ τάξης, 1η θέση
• Βερόνικα Καραδίσολγου, μαθήτρια της Ε΄ τάξης, 2η θέση σε ισοβαθμία με την 1η.
Στους αγώνες συμμετείχαν και διακρίθηκαν κατά τάξη και αλφαβητική σειρά οι:
Α΄ τάξη: Πετίδης Φοίβος, Στεργιάδης Βίκτωρας
Β΄ τάξη: Λεωνίδας Δημήτριος, Πατσούρης Επιφάνιος
Γ΄ τάξη: Ευαγγέλου Μαρία, Ιωαννίδης Αλέξανδρος, Ιωαννίδης Παύλος, Πατσούρης Ευάγγελος, Σβάρνας Αγησίλαος
Το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου συγχαίρει θερμά τις μαθήτριες, που η εξαιρετική τους εμφάνιση τις οδήγησε στην κατάκτηση μεταλλίου, αλλά και όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, που συμμετείχαν στους αγώνες, για την αξιέπαινη και ελπιδοφόρα προσπάθειά τους με γνώσεις που αποκόμισαν από τον Λάζαρο Γυμνόπουλο, δάσκαλο σκακιού του σχολείου μας.
Ιδιαίτερες είναι οι ευχαριστίες στους γονείς των συμμετεχόντων, οι οποίοι υποστηρίζουν τα παιδιά μεταφέροντας τα και περιμένοντας υπομονετικά σε όλη τη διάρκεια των αγώνων.
More Stories
Προδημοσιεύθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης η Πρόσκληση Δράσης του 2ου Κύκλου Έκτακτης Επιχορήγησης σε επιχειρήσεις του κλάδου γούνας
Ο ΟΕΝΕΦ στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Πτολεμαΐδας για τη συμμετοχή των νέων στις Ευρωεκλογές (YEEEs24)!
Επίσκεψη Υπουργού Υγείας στην Πτολεμαΐδα, με δυο ΜΕΘ σε κατάρρευση
«Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε όλοι μαζί, για το καλό του τόπου μας», τονίζει ο Γιάννης Κοκκαλιάρης
Ολοκλήρωσε τις εργασίες του το Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα «Παιδαγωγική και Εκπαίδευση σε Συνθήκες Κρίσης και Μετάβασης στον 21ο αιώνα».
«3η Διακρατική εταιρική συνάντηση στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ με τίτλο “Shared (Hi)stories”»