Διευκρινίσεις για την ανάπλαση της Πλατείας Λασσάνη μετά την ανακοίνωση των ΚΤΕΛ Αστικών
Η δημοκρατική υπόσταση του Δήμου Κοζανης δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Επιβεβαιώνεται άλλωστε από τη λειτουργία του οργάνου διοίκησής του, του Δημοτικού Συμβουλίου. Όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται σε δημόσιες συνεδριάσεις, αφότου ακουστούν οι απόψεις όλων των εμπλεκομένων πλευρών.
Κατά τον ίδιο τρόπο, στην αυριανή συνεδρίαση του Δ.Σ. Κοζάνης θα τεθούν υπό συζήτηση οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της εκτέλεσης του έργου ανάπλασης της Πλατείας Λασσάνη, που αφορούν την περίοδο κατασκευής του έργου.
Αυτή η διαδικασία, όπως και όλες οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, θα πραγματοποιηθεί δημόσια και θα είναι «ανοιχτή» για όλους τους πολίτες. Δεν θα υλοποιηθεί «εν κρυπτώ και παραβύστω» όπως τα Κ.Τ.Ε.Λ. Αστικών Γραμμών Κοζάνης Α.Ε. θέλουν σκόπιμα (;) να αναφέρουν.
Σημειώνεται, ότι η εγκεκριμένη μελέτη από το Δ.Σ. Κοζάνης με την τελική μορφή της ανάπλασης της Πλατείας Λασσάνη, που υποβλήθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας για ένταξη στο ΕΣΠΑ, δεν περιλαμβάνει τα αστικά με τη σημερινή τους μορφή στην οδό Ερμού. Επίσης, υπενθυμίζεται, ότι η ανάπλαση της Πλατείας Λασσάνη αποτελεί στόχο εδώ και μία δεκαετία, με το αίτημα των κατοίκων να είναι πάγιο.
Οι παραπάνω λεπτομέρειες είναι γνωστές στην εταιρεία Κ.Τ.Ε.Λ. Αστικών Γραμμών Κοζάνης Α.Ε., με την ίδια να υποβάλλει ενστάσεις επί των αποφάσεων, οι οποίες τελικά απορρίφθηκαν από την αρμόδια αρχή.
Ακόμη επισημαίνεται, ότι οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι απολύτως σύμφωνες με τις χωροθετικές επιλογές της συνολικής ανάπλασης του ΟΣΕ, στο πλαίσιο της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ). Βασική μέριμνα του Δήμου Κοζάνης αποτελεί η ομαλή λειτουργία της πόλης από πλευράς κυκλοφοριακών συνθήκων, αλλά και η εξυπηρέτηση των δημοτών που μετακινούνται με τα αστικά. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, ακόμα και την περίοδο κατασκευής του έργου, τα αστικά θα εξυπηρετούν τους πολίτες για επιβίβαση και αποβίβαση, δίπλα στην πλατεία Λασσάνη.
Υπενθυμίζεται, ότι ο Δήμος Κοζάνης υπήρξε διαχρονικά συμπαραστάτης και αρωγός του έργου των ΚΤΕΛ Αστικών, έχοντας μια μακρόχρονη σύμβαση παροχής συγκοινωνιακού έργου, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη βιωσιμότητα τους.