“Let’s talk about Communication of Luxury Brands – Επικοινωνία ενός Luxury Brand: Προκλήσεις, Ευκαιρίες, Ανατροπές”
«Let’s talk about Communication of Luxury Brands – Επικοινωνία ενός Luxury Brand: Προκλήσεις, ευκαιρίες, ανατροπές», από το Εργαστήριο Επικοινωνία στη Διοίκηση και την Τεχνολογία του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023, διαδικτυακά, η όγδοη μίας σειράς προγραμματισμένων εκδηλώσεων του εργαστηρίου ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ με εισηγήτρια την κ. Μαρία Ρέρρα, Υπεύθυνη ψηφιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ – Kessaris με θέμα “Let’s talk about Communication of Luxury Brands – Επικοινωνία ενός Luxury Brand: Προκλήσεις, Ευκαιρίες, Ανατροπές”.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η κ. Ρέρρα ανέλυσε και παρουσίασε στους προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς φοιτητές του τμήματος και τους υπόλοιπους παρευρισκόμενους, τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν ένα luxury brand, και πώς αυτά επηρεάζουν τους πελάτες από την generation X έως και τους millennials. Επίσης, ανέλυσε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά και τις προκλήσεις που δημιουργούνται για την επικοινωνία και το marketing για την προβολή αυτών των προϊόντων στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον .Όλα τα παραπάνω παρουσιάστηκαν από έναν από τους πιο σημαντικούς ομίλους luxury brands στην Ελλάδα, τον Kessaris Group of Companies.
Ιδιαίτερη ήταν τέλος η αναφορά στην χρήση νέων τεχνολογιών στο marketing των luxury brands, όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), το metaverse, το blockchain και τα NFTs, με ιδιαίτερα παραδείγματα που κίνησαν το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων.
Την εκδήλωση προλόγισε η Δ/ντρια του εργαστηρίου και Πρόεδρος του Τμήματος Καθηγήτρια κ. Σωτηρία Τριαντάρη ενώ τίμησαν με την παρουσία τους το σύνολο των μελών του Διδακτικού και Εργαστηριακού Προσωπικού του Τμήματος.