Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
Ημερολόγια 2025 για ομάδες σχολεία συλλόγους Newage Newamazingideas Γράμμου 6 Καστοριά Τηλ 2467081694
newage invitations newamazingideas Προσκλητήρια γάμου και βάπτισης Γάμος Βάπτιση Πρωτόγερος Πέτρος Πρωτόγερου Κατερίνα 2467081694
ΑρχικήΔυτική ΜακεδονίαΚοζάνη“Πραγματοποίηση μαθησιακής δραστηριότητας (LTTA) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ‘Hope4Schools’” 

“Πραγματοποίηση μαθησιακής δραστηριότητας (LTTA) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ‘Hope4Schools’” 

Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα

“Πραγματοποίηση μαθησιακής δραστηριότητας (LTTA) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ‘Hope4Schools’”

Από τις 10 έως και 12 Οκτωβρίου 2022 εκπρόσωποι όλων των εταίρων που συνεργάζονται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Hope4schools” (κωδικός προγράμματος: 2021-1-RO01-KA220-SCH-000024401) συναντήθηκαν στην Πράγα της Τσεχίας για τη συμμετοχή τους σε μαθησιακή δραστηριότητα (Learning Teaching Training Activity – LTTA). Στο πρόγραμμα “Hope4schools” συμμετέχουν φορείς και σχολεία από την Τσεχία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Πορτογαλία, τη Σερβία και την Ελλάδα. Την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας εκπροσώπησαν η Ελένη Γκαντρή, εκπαιδευτικός ΠΕ06, καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας και υποδιευθύντρια στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης, και η Άννα Καραντζούλη, εκπαιδευτικός ΠΕ06, καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας στο Γυμνάσιο Βεύης Φλώρινας.

Οι συναντήσεις εργασίας έλαβαν χώρα σε χώρο ειδικά διαμορφωμένο από το σχολείο υποδοχής Základní škola Orangery με σκοπό την υλοποίηση τόσο παιγνιωδών δραστηριοτήτων για τη γνωριμία και το δέσιμο της ομάδας όσο και βιωματικών εργαστηρίων, εκπαιδευτικών παρουσιάσεων και διαβουλεύσεων. Μεταξύ άλλων, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν βέλτιστες πρακτικές και αποτελέσματα από ολοκληρωμένα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, την πρόληψη της βίας και του εκφοβισμού και τη σχολική διαμεσολάβηση, λαμβάνοντας ανατροφοδότηση από την ολομέλεια. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες δοκίμασαν τεχνικές χαλάρωσης και ενσυνειδητότητας που μπορούν να βοηθήσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς στη διαχείριση του άγχους και των αρνητικών συναισθημάτων. Ειδικά κατά τη μεταβατική περίοδο που διανύουμε μετά την πανδημία, η οποία επιβάρυνε σημαντικά την ψυχική και σωματική υγεία των μελών της σχολικής κοινότητας, η αλληλεγγύη, η συνεργασία και η δικτύωση των εκπαιδευτικών αποτελεί προτεραιότητα για το πρόγραμμα Hope4Schools.

      Επόμενος στόχος του προγράμματος είναι η κατάρτιση μεθοδολογίας για την εισαγωγή στα σχολεία ενός ολιστικού Σχεδίου Δράσης ευημερίας και η δημιουργία ενός ευέλικτου αποθετηρίου χρήσιμων ψηφιακών εργαλείων, στρατηγικών και μεθόδων για την βελτίωση του σχολικού κλίματος και την προώθηση της ευημερίας σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα.


Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα

Τι Κρύβεται Πίσω από το IRIS: Άμεσες Πληρωμές Χωρίς Προμήθειες

IRIS: Γιατί οι Τράπεζες Προωθούν τις Άμεσες Πληρωμές Χωρίς Προμήθειες Γράφει ο Πέτρος Πρωτόγερος, 14 Νοεμβρίου 2024 IRIS Πληρωμές Χωρίς Προμήθειες: Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε Το...

Ο Νικόλας και η Κόκκινη Αστραπή στον Μαγικό Αγώνα του Δάσους

Ο Νικόλας και η Κόκκινη Αστραπή στον Μαγικό Αγώνα του Δάσους (Παραμύθι) Μια φορά κι έναν καιρό, ζούσε ένα μικρό αγόρι που το έλεγαν Νικόλα....

Το Ονειρεμένο Ταξίδι της Μικρής Μπαλαρίνας στη Χώρα του Χορού

Η Μικρή Μπαλαρίνα και το Μαγικό Προσκλητήριο των Ονείρων Το Ονειρεμένο Ταξίδι της Μικρής Μπαλαρίνας στη Χώρα του Χορού Μια φορά κι έναν καιρό, σε μια...

Ψηφιακή Αυτονομία: Όρια και Δυνατότητες

Ψηφιακή Αυτονομία: Πώς να Κρατήσουμε τον Έλεγχο στη Ζωή μας στην Εποχή της Τεχνολογίας Γράφει ο Πέτρος Πρωτόγερος, 8 Νοεμβρίου 2024 Ψηφιακή Αυτονομία: Τι Είναι και...

Η Περλένια και τα Λουλούδια του Βυθού

Η Περλένια και τα Λουλούδια του Βυθού Μια φορά κι έναν καιρό, βαθιά στον βυθό της θάλασσας, ζούσε μια μικρή γοργόνα που τη φώναζαν Περλένια....
newage luxury baptism invitations
newage luxury wedding invitations

Most Popular

Recent Comments