Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
Ημερολόγια 2025 για ομάδες σχολεία συλλόγους Newage Newamazingideas Γράμμου 6 Καστοριά Τηλ 2467081694
newage invitations newamazingideas Προσκλητήρια γάμου και βάπτισης Γάμος Βάπτιση Πρωτόγερος Πέτρος Πρωτόγερου Κατερίνα 2467081694
ΑρχικήΔυτική ΜακεδονίαΦλώριναΕκδήλωση διαβούλευσης για την Πολιτιστική Ταυτότητα του Δήμου Φλώρινας

Εκδήλωση διαβούλευσης για την Πολιτιστική Ταυτότητα του Δήμου Φλώρινας

Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα

Εκδήλωση διαβούλευσης για την Πολιτιστική Ταυτότητα του Δήμου Φλώρινας

✔️ Εκδήλωση διαβούλευσης για την Πολιτιστική Ταυτότητα του Δήμου Φλώρινας πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 15 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης Δήμου Φλώρινας (Πρόγραμμα «Δυτική Μακεδονία» του ΕΣΠΑ 201Α-2020).

✔️ Την εκδήλωση παρακολούθησαν εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων και σωματείων που έχουν σχέση με τον πολιτισμό και τον τουρισμό

✔️ Αρχικά, προλόγισε η Αντιδήμαρχος Φλώρινας Σοφία Φουδούλη – Τζώτζη, ενώ χαιρέτησαν ο Βουλευτής Φλώρινας κ. Γιάννης Αντωνιάδης και ο Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας κ. Σωτήρης Βόσδου.

✔️ Στην αρχική τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης ανέφερε:

“Με μεγάλη ικανοποίηση σας καλωσορίζω στην σημερινή εκδήλωση παρουσίασης και διαβούλευσης της «Πολιτιστικής Ταυτότητας του Δήμου Φλώρινας». Η μεταλιγνιτική εποχή και η ανάγκη αλλαγής του αναπτυξιακού μας μοντέλου απαιτεί την εκμετάλλευση όλων των πλεονεκτημάτων της περιοχής μας.

Ο τουρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων και βοηθά στην ανάπτυξη των περιοχών, με την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του ντόπιου πληθυσμού, την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, την βελτίωση των υποδομών και τις αναδυόμενες ευκαιρίες για επενδύσεις.

Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού και η εναρμόνισή τους με τις αρχές της αειφορίας και της βιωσιμότητας συνιστούν μια αμφίδρομη σχέση με την έννοια της ανάπτυξης. Αποτελούν ένα νέο πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης που προσελκύει τουρίστες με ειδικά ενδιαφέροντα που αναζητούν ένα διαφορετικό τρόπο διακοπών.

Ο δήμος Φλώρινας με την γεωπολιτική του θέση την χαρακτηριστική εναλλαγή των 4 εποχών, το ιδιαίτερο φυσικό κάλος, την γαστρονομία, την πλούσια ιστορική και πολιτιστική παράδοση και κληρονομιά, ενδείκνυται για την ανάπτυξη μορφών τουρισμού καθ’ όλη την διάρκεια του έτους για ανθρώπους που αναζητούν την αυθεντικότητα, την επαφή με τη φύση, την προστασία της τοπικής κουλτούρας, την αποφυγή των κοσμικών περιοχών.

Επειδή «ένας Δήμος δεν πρέπει απλώς να ισχυρίζεται ότι είναι μοναδικός αλλά πρέπει να αποδείξει ότι είναι μοναδικός», τα τρία τελευταία χρόνια και παρά την πανδημία που μας ταλαιπώρησε η δημοτική αρχή λαμβάνοντας υπόψη τα φυσικά και ανθρωπογενή πλεονεκτήματα της περιοχής, αναπτύσσει μια σειρά από πολύ σημαντικές πρωτοβουλίες επιχειρώντας μια ολιστική προσέγγιση σχεδιασμού των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της, ως στοιχεία προσέλκυσης επισκεπτών.

Βέβαια είναι σαφές πως τα αποτελέσματα μιας τέτοιας ολοκληρωμένης προσπάθειας απαιτούν χρόνο, επιμονή και σκληρή εργασία. Εμείς όμως είμαστε δεσμευμένοι σε αυτό και εργαζόμαστε για την ποιοτική αναβάθμιση της περιοχής μας και σε αυτήν την προσπάθεια σας χρειαζόμαστε όλους. Χρειαζόμαστε την εμπειρία σας, την τεχνογνωσία σας, την αλληλεπίδραση και την ανατροφοδότηση. Για αυτό και είναι πολύ σημαντική όχι μόνο η παρουσία σας αλλά και η ενεργή συμμετοχή σας”.

✔️ Πρώτος ομιλητής ήταν ο κ. Γιάννης Αναστασιάδης, Περιφερειολόγος – Εκπρόσωπος της Ειδήμων Σύμβουλοι Ανάπτυξης και ακολούθως το λόγο πήραν η κα Κατερίνα Καταϊφτσή, Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης ΑΠΟ – Tourism & Cultural Planner MSc, Εκπρόσωπος της Ειδήμων Σύμβουλοι Ανάπτυξης και η κα Εύα Ψαθά, Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ – Δρ. Αστικής Ανάπτυξης, Μέλος ΕΔΙΠ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που παρουσίασαν τα αποτελέσματα έρευνας για την ταυτότητα της Φλώρινας, αλλά και το Στρατηγικό Σχέδιο Προώθησης της Ταυτότητας της Φλώρινας.

Αναλύθηκε η υπάρχουσα εικόνα της πόλης, τα πλεονεκτήματα και οι αδυναμίες, ο ανταγωνισμός με άλλους προορισμούς και οι αξιοποιήσιμες ευκαιρίες του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος.

Ακολούθησαν παρεμβάσεις από τους παρευρισκόμενους και κατάθεση σχετικών προτάσεων.

✔️ Μετά την εκτενή συζήτηση, που διήρκησε περίπου 3 ώρες, κοινή διαπίστωση και με βάση το Στρατηγικό Σχέδιο Branding ήταν πως η Φλώρινα μπορεί να αποκτήσει ξεχωριστή ταυτότητα ως:

• Ορεινός προορισμός φυσιολατρικού τουρισμού

• Χριστουγεννιάτικος προορισμός

• Πόλη των τεχνών και του πολιτισμού

• Γαστρονομικός και οινοτουριστικός προορισμός


Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα

Τι Κρύβεται Πίσω από το IRIS: Άμεσες Πληρωμές Χωρίς Προμήθειες

IRIS: Γιατί οι Τράπεζες Προωθούν τις Άμεσες Πληρωμές Χωρίς Προμήθειες Γράφει ο Πέτρος Πρωτόγερος, 14 Νοεμβρίου 2024 IRIS Πληρωμές Χωρίς Προμήθειες: Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε Το...

Ο Νικόλας και η Κόκκινη Αστραπή στον Μαγικό Αγώνα του Δάσους

Ο Νικόλας και η Κόκκινη Αστραπή στον Μαγικό Αγώνα του Δάσους (Παραμύθι) Μια φορά κι έναν καιρό, ζούσε ένα μικρό αγόρι που το έλεγαν Νικόλα....

Το Ονειρεμένο Ταξίδι της Μικρής Μπαλαρίνας στη Χώρα του Χορού

Η Μικρή Μπαλαρίνα και το Μαγικό Προσκλητήριο των Ονείρων Το Ονειρεμένο Ταξίδι της Μικρής Μπαλαρίνας στη Χώρα του Χορού Μια φορά κι έναν καιρό, σε μια...

Ψηφιακή Αυτονομία: Όρια και Δυνατότητες

Ψηφιακή Αυτονομία: Πώς να Κρατήσουμε τον Έλεγχο στη Ζωή μας στην Εποχή της Τεχνολογίας Γράφει ο Πέτρος Πρωτόγερος, 8 Νοεμβρίου 2024 Ψηφιακή Αυτονομία: Τι Είναι και...

Η Περλένια και τα Λουλούδια του Βυθού

Η Περλένια και τα Λουλούδια του Βυθού Μια φορά κι έναν καιρό, βαθιά στον βυθό της θάλασσας, ζούσε μια μικρή γοργόνα που τη φώναζαν Περλένια....
newage luxury baptism invitations
newage luxury wedding invitations

Most Popular

Recent Comments