29 Νοεμβρίου, 2022

enimerosou.gr

Τελευταία νέα, ειδήσεις, εξελίξεις, ενημέρωση

«Πολλαπλασιαστική εκδήλωση στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο ‘SpeakER’»

«Πολλαπλασιαστική εκδήλωση στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο ‘SpeakER’»

Εάν σας άρεσε, κοινοποιήστε το άρθρο

«Πολλαπλασιαστική εκδήλωση στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο ‘SpeakER’»

Την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε πολλαπλασιαστική εκδήλωση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο SpeakER” (κωδικός προγράμματος: 2020-1-FR01-KA201-080646) στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συνεργάστηκε με πέντε εκπαιδευτικούς οργανισμούς, από τη Σερβία, το Βέλγιο, τη Ρουμανία, την Ισπανία και τη Γαλλία, που είναι και η συντονίστρια χώρα.  Η διάρκεια του προγράμματος ήταν 2 έτη (Οκτώβριος 2020-Σεπτέμβριος 2022). Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ενίσχυση της πολυγλωσσίας και πολυμορφίας μέσα από την καινοτόμο και δημιουργική προσέγγιση της μεθοδολογίας Escape Room (ER) στα γλωσσικά μαθήματα στο επίπεδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Την εκδήλωση συντόνισε η  υπεύθυνη προώθησης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας, κα Ευαγγελία Τριανταφύλλου.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, η Αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια εκπαίδευσης, κα Δέσποινα Παπαδοπούλου, απηύθυνε χαιρετισμό τονίζοντας τη σημασία της ενσωμάτωσης καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στη συνέχεια η υπεύθυνη προώθησης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας, κα Ευαγγελία Τριανταφύλλου, παρουσίασε το πρόγραμμα δίνοντας πληροφορίες σχετικά με τους στόχους του προγράμματος, την υλοποίηση και τα αποτελέσματά του. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα του έργου περιλαμβάνουν τα παρακάτω:

  1. Παιδαγωγικό οδηγό, με πληροφορίες σχετικά με τα δωμάτια απόδρασης και τη σύνδεσή τους με τη διδασκαλία ξένων γλωσσών.
  2. Εργαλειοθήκη, με πηγές, ιδέες και οδηγίες για τη δημιουργία των δωματίων απόδρασης
  3. Γρίφους/Αινίγματα στα αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, γερμανικά, ολλανδικά, ελληνικά, ιταλικά, σερβικά και ρουμανικά. Οι γρίφοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μεμονωμένα ή να αποτελέσουν στοιχεία ενός δωματίου απόδρασης που θα σχεδιάσουν οι εκπαιδευτικοί.
  4. Οδηγός για την οργάνωση ενός εκπαιδευτικού δωματίου απόδρασης στη γλωσσική διδασκαλία, ο οποίος παρέχει χρήσιμες πρακτικές πληροφορίες για την οργάνωση και υλοποίηση των δωματίων απόδρασης
  5. Σενάρια δωματίων απόδρασης για τη διδασκαλία της αγγλικής, γαλλικής, ισπανικής, γερμανικής, ολλανδικής, ελληνικής, σερβικής και ρουμανικής.

Επίσης, την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα κατέθεσαν οι:

  1. Χριστίνα Καραγιάννη, φιλόλογος στο 3ο Γυμνάσιο Φλώρινας, που πήρε μέρος στη δημιουργία γρίφων στα ελληνικά
  2. Γεώργιος Δελιόπουλος, φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κοζάνης, που πήρε μέρος στη δημιουργία γρίφων και σεναρίων στην ελληνική γλώσσα
  3. Αναστασία Καρυπίδου, καθηγήτρια της Γερμανικής γλώσσας στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης,
  4. Σοφία Σισμανίδου, καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας και υποδιευθύντρια στο 8ο Γυμνάσιο Κοζάνης, που πήρε μέρος στην πιλοτική εφαρμογή των σεναρίων

Στη υλοποίηση του έργου συνέδραμαν επίσης η Σουλτάνα Παπαδημητρίου, διευθύντρια του 4ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας, που πήρε μέρος στη δημιουργία γρίφων στη γερμανική γλώσσα, καθώς και η Χριστίνα Κυράνου, καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας στο Γυμνάσιο Νεστορίου Καστοριάς, και η Άννα Τσεβεκίδου, καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας στο Γυμνάσιο Πενταβρύσου Καστοριάς, που πήραν μέρος στην πιλοτική εφαρμογή των σεναρίων.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για το έργο και να έχουν πρόσβαση στο υλικό που δημιουργήθηκε στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://speakerproject.eu/


Εάν σας άρεσε, κοινοποιήστε το άρθρο