enimerosou.gr

Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας. Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη & Φλώρινα

1.400 χρόνια πριν από τα τηλεσκόπια, μια Βαβυλωνιακή ταμπλέτα προέβλεψε την πορεία του Δία

1.400 χρόνια πριν από τα τηλεσκόπια, μια Βαβυλωνιακή πλάκα προέβλεψε την διαδρομή του Δία

Ειδήσεις Δυτικής Μακεδονίας: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα

Μια ακολουθία τραπεζοειδών μορφών σε μια παλιά βαβυλωνιακή αστρολογική πλάκα έχει αποκρυπτογραφηθεί από έναν ιστορικό. Σύμφωνα με τη μελέτη της πλάκας, οι Βαβυλώνιοι αστρονόμοι χρησιμοποίησαν έναν παλιό τύπο γεωμετρικού υπολογισμού για να καθορίσουν τις κινήσεις του Δία.

Λάβετε υπόψη ότι αυτό συνέβη περίπου 1.400 χρόνια νωρίτερα από ότι πιστεύεται πως οι Ευρωπαίοι είχαν αναπτύξει αυτού του είδους τα μαθηματικά. Οι θεμελιώδεις αρχές του «προϋπήρξαν της υιοθέτησης συγκρίσιμων μεθόδων από τους μεσαιωνικούς Ευρωπαίους ακαδημαϊκούς κατά τουλάχιστον δεκατέσσερις αιώνες», σύμφωνα με τον Αστρο-αρχαιολόγο Matthieu Ossendrijver του Πανεπιστημίου Humboldt του Βερολίνου.

«Αυτό σημαίνει ότι οι αρχαίοι αστρονόμοι της Μεσοποταμίας όχι μόνο βρήκαν πώς να προβλέψουν την πορεία του Δία τουλάχιστον 1.000 χρόνια πριν από την εμφάνιση των πρώτων τηλεσκοπίων, αλλά επίσης χρησιμοποιούσαν μαθηματικές τεχνικές που θα αποτελούσαν τη βάση του σύγχρονου λογισμού όπως τον γνωρίζουμε τώρα», σύμφωνα με την ενημέρωση του Science Alert.

Οι τραπεζοειδείς γεωμετρικές μορφές που παρατηρούνται σε βαβυλωνιακές σφηνοειδείς πλάκες που διατηρούνται στο Βρετανικό Μουσείο είναι γεωμετρικές με μία διαφορετική έννοια, καθώς αντιπροσωπεύουν παραμέτρους σε έναν αφηρημένο μαθηματικό κλάδο που καθορίζεται από το χρόνο και όχι από έναν φυσικό κόσμο όπως έκαναν οι Έλληνες. Σαν τον ορισμό μέτρησης βηματισμών της καθημερινής σας μετακίνησης στη δουλειά.

Αυτό είναι ένα φανταστικό εύρημα. Η πλάκα είναι μία εκ των περισσότερων από εκατό που ανακαλύφθηκαν σε μια ανασκαφή του 19ου αιώνα. Για σχεδόν έναν αιώνα, ανθρωπολόγοι και αρχαιολόγοι προσπαθούν να τις αποκρυπτογραφήσουν όλες. Πιστεύεται ότι χρονολογούνται από το 100π.Χ έως το 200π.Χ περίπου.

Η πλάκα δείχνει ότι οι αρχαίοι αστρονόμοι χρησιμοποίησαν το χρόνο για να προσδιορίσουν την ταχύτητα και την απόσταση ενός ουράνιου αντικειμένου. Αποδεικνύεται ότι οι Βαβυλώνιοι σχεδίαζαν την πορεία του Δία για αρκετό χρονικό διάστημα.

Το πέτυχαν παρακολουθώντας την ταχύτητα κάθε ημέρας και εφαρμόζοντας μια προηγμένη «γεωμετρική συντόμευση» που τους επέτρεψε να υπολογίσουν την απόσταση που διανύθηκε υπολογίζοντας την ταχύτητα του πλανήτη της 1ης και της 60ης ημέρας των παρατηρήσεων.

Οι υπολογισμοί στις πλάκες είχαν διάρκεια εξήντα ημερών, ξεκινώντας από την ημέρα που ο πλανήτης ξεπρόβαλλε σε όλο του το μεγαλείο στον ουρανό, αμέσως μετά την αυγή. Όλες αυτές οι ουράνιες τοποθεσίες ήταν σημαντικές στη βαβυλωνιακή αστρολογία επειδή προέβλεπαν επιδημίες και άλλες φυσικές καταστροφές.

Το πλήθος των πληροφοριών που έχουμε για τους αρχαίους πολιτισμούς που κατοικούσαν στον πλανήτη μας στο παρελθόν είναι εκπληκτικό. Ήταν εξαιρετικά προηγμένοι, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Ακόμα πιο συναρπαστικό είναι το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς τους αρχαίους πολιτισμούς μιλούν για «θεούς» που προέρχονται από το σύμπαν και μετέδωσαν τέτοια γνώση. Κάθε μέρα, εμφανίζονται περισσότερες αποδείξεις για εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία.

Πηγή : untoldleaks.com